wtorek, 26 marca 2013

Witam serdecznie ;*

Blog poświęcony historii, która chodzi mi po głowie od lat. Żeby ułatwić czytanie stworzyłam na nie oddzielny blog... No cóż, życzę miłego czytania...
___________________
Krótkie info:
Dżiny nie są "naznaczane" jak wampiry z książek pań Cast. Nie są też "przemieniane" jak wampirki z sagi Zmierzch. Bliżej im do czarodziejów od Rowling. Dżinem się rodzisz.
Jest też podobnie co do rodów. Znajdą się takie o "czystej krwi" niczym Blackowie, Malfoy'owie czy Weasley'owie ale także z rodzin półmagicznych - jak np. Snape.
Krążą opowieści, że dżiny mogą spełniać życzenia i mieszkają w lampach. Coś w tym jest. Przede wszystkim - każdy dżin umie "czarować". Jednak jego konkretne umiejętności zależą od Talentu, z którym się urodzi. Talent jest to wręcz obowiązek opieki nad jednym z czterech żywiołów (czy raczej pięciu, jednak to ostatnie ciężko nam, ludziom, nazwać żywiołem; dżiny jednak tak to nazywają): Ziemią, Powietrzem, Ogniem lub Wodą. Ostatnim, piątym "żywiołem" jest tzw. TAJEMNICA. Bardzo rzadko dżin rodzi się z Talentem powiązanym z tym właśnie.
Do przywołania konkretnego żywiołu potrzebne jest specjalne ułożenie palców obu dłoni:
Ziemia: zetknięcie kciuków;
Powietrze: zetknięcie kciuków (z kciukami) oraz wskazujących (ze wskazującymi);
Ogień: jak wyżej, plus palce środkowe;
Woda: jak wyżej, plus serdeczne;
Tajemnica: wszystkie palce.
Każdy z żywiołów zazwyczaj podporządkowuje swoich dżinów co do wyglądu. Tak więc dżin z Talentem powiązanym z Ziemią zazwyczaj ma brązowe włosy i zielone oczy. Dżin powiązany z Powietrzem ma czarne włosy i szare oczy. Z Ogniem - rude włosy i brązowe oczy. Z Wodą - blond włosy i niebieskie oczy.
Jeżeli chodzi o Tajemnicę - nie ma żadnych wzorców.
Żaden Żywioł oprócz Tajemnicy nie jest dzielony na Sektory.
Tak więc oto sektory Tajemnicy:
- Ciało
- Duch
- Moc
Najrzadziej występującym Talentem jest Tajemnica Mocy. Najczęstszym - Ziemia.
Każdy dżin powinien trafić do Szkoły Podstaw przed 10 rokiem życia.
_______________________________________
Mam nadzieję, że zainteresowałam ;>
Niedługo powinna ukazać się pierwsza notka :)
Pozdrawiam ;***
Wasza Cupcake.

2 komentarze:

  1. A więc ja jestem pierwsza?? ;)
    To się ciut rozpiszę, aby tę pustą przestrzeń Ci choć troszkę zapełnić ;D
    Po Pierwsze odpowiadam na pytanie. Zainteresowałaś, co prawda wiem czym mogłaś się inspirować (nie napisze Tego bo sama wiesz o czym piszę).
    Po drugie ciekawe są te sektory tajemnicy. ;)
    Po trzecie fajnie by było jak by znalazła się tu notka o obdarowaniu ( wiesz o czym mówię), ale dopiero po ukazaniu się odpowiedniej informacji ode mnie ;)
    Po czwarte, już ostatnie ciekawią mnie ustawienia palców. ;)
    A więc biorę się do czytania. ;)

    Oczywiście zapraszam do mnie na czytanie 3 już umieszczonego rozdziału ;D

    http://teksciki-i-inne-triki.blogspot.com/

    Pozdrowionka Twoja
    ~~ littlegraybutterfly ~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana, za komentarz ;*
      Jesteś pierwsza, bo przeniosłam tego bloga z innego adresu, więc większość moich czytelniczek czytała te początkowe rozdzialiki na poprzednim adresie jeszcze :)
      W związku z inspiracją - staram się nie brać na żywca wszystkiego, jednak mimo woli czasem coś się "podprowadzi" :p
      Cieszę się, że akurat Tajemnica Cię ciekawi, ponieważ to właśnie Ona jest najsilniejszym z dżinowych Żywiołów ;3
      Co do obdarowania... Jeszcze pogadamy o tym ;*
      Ustawienia palców ;> Jakoś trzeba odróżnić siłę dżinów! :)

      Również pozdrawiam ;*
      Twoja Cupcake.

      Usuń